Racjonalista - Strona głównaDo treści


Fundusz Racjonalisty

Wesprzyj nas..
Zarejestrowaliśmy
204.453.315 wizyt
Ponad 1065 autorów napisało dla nas 7364 tekstów. Zajęłyby one 29017 stron A4

Wyszukaj na stronach:

Kryteria szczegółowe

Najnowsze strony..
Archiwum streszczeń..

 Czy konflikt w Gazie skończy się w 2024?
Raczej tak
Chyba tak
Nie wiem
Chyba nie
Raczej nie
  

Oddano 701 głosów.
Chcesz wiedzieć więcej?
Zamów dobrą książkę.
Propozycje Racjonalisty:

Złota myśl Racjonalisty:
Filozofowie rzadko uczą się na błędach swoich poprzedników.
Nowinki i ciekawostki naukowe
Wydarzenia
Polscy studenci zwycięzcami konkursu Google'a (26-08-2014)

Zespół studentów z warszawskich uczelni zwyciężył w międzynarodowym konkursie Google Online Marketing Challenge 2014. Polacy w swoim zwycięskim projekcie poprowadzili kampanię marketingową dla klubu piłkarskiego Legia Warszawa.

Zespół studentów trzech warszawskich uczelni - Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego i Politechniki Warszawskiej - zdobył tytuł światowych zwycięzców (Global Winner) konkursu Google Online Marketing Challenge 2014. Poinformował o tym w przesłanym PAP komunikacie rzecznik SGH Marcin Poznań.

Drużyny biorące udział w konkursie miały do dyspozycji 250 dol., które powinny wykorzystać podczas trwającej trzy tygodnie internetowej kampanii reklamowej. Każdy zespół mógł samodzielnie wybrać organizację czy firmę, którą promować będzie w internecie. W konkursie oceniana była efektywność zespołów w prowadzonych przez siebie działaniach.

Warszawska drużyna postanowiła wesprzeć w promocji klub piłkarski Legię Warszawa. Głównym celem było zwiększenie regularności zakupów biletów, klubowej odzieży i gadżetów wśród kibiców. Reklamy zaprojektowane przez studentów wyświetliły się aż 148 tys. razy, kliknięto w nie aż 2,3 tys. razy, a odbiorcy reklamy dokonali na stronie klubu piłkarskiego ponad 400 akcji - w tym m.in. prawie 200 zakupów biletów.

Kapitanem zwycięskiego zespołu był Mateusz Rydlewski z PW. W zespole znaleźli się Przemek Dmochowski (SGH), Agnieszka Żdanuk (SGH), Marek Janisiewicz (SGGW) i Paweł Zawadzki (SGGW). Zespołem opiekował się dr Tymoteusz Doligalski ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Nagrodą w konkursie - dla drużyny i jej opiekuna - jest m.in. tygodniowa wycieczka do San Francisco, podczas której zwycięzcy będą mogli odwiedzić siedzibę firmy Google i spotkać się ze specjalistami od marketingu internetowego.

Informacje dostępne są na stronie konkursu http://www.google.com/onlinechallenge/past/winners-2014.html

PAP - Nauka w Polsce. Źródło: www.naukawpolsce.pap.pl. Ilustracja: legia.com


Dodaj komentarz do wiadomości..

Nauka - sondaż Racjonalisty

 Neuroenhancement, czyli chemiczne wspomaganie pracy mózgu to:
sposób na optymalne wykorzystanie ludzkiego potencjału
pożyteczna dziedzina badań naukowych
kolejny krok ku dehumanizacji człowieka
chwyt marketingowy przemysłu farmaceutycznego
zwykła życiowa konieczność
nie mam zdania
  

Oddano 26284 głosów.


Reklama

Racjonalista wspiera naukę. Dołącz do naszych drużyn klikając na banner!
 
 
 
Więcej informacji znajdziesz TUTAJ
[ Regulamin publikacji ] [ Bannery ] [ Mapa portalu ] [ Reklama ] [ Sklep ] [ Zarejestruj się ] [ Kontakt ]
Racjonalista © Copyright 2000-2018 (e-mail: redakcja | administrator)
Fundacja Wolnej Myśli, konto bankowe 101140 2017 0000 4002 1048 6365