Chcesz wiedzieć więcej? Zamów dobrą książkę. Propozycje Racjonalisty:
Wpisz swój komentarz do wiadomości Wenancjusz 2 na 2 Jest tak dlatego, bo nie są wg publicznych massmediów sprawy najważniejsze. Ważne są homilie biskupie, komentarze księżowskie, czy np. Doda miała występ bez majtek czy w majtkach, któraś tam z rzędu celebrytka zaszła w ciążę i z kim, idiotyczne horrory dla dorosłych z utraconym dzieciństwem lub filmy o bohaterach amerykańskich (koniecznie), którzy w pojedynkę rozwalają w puch pułk wojska, itd. Moda na idiotyzm. Dlaczego? Bo warunkuje oglądalność i popularność kanału. Dziś bierze górę tania, wyświechtana, najniższej klasy rozrywka, będąca wyrazem konsumpcyjnego modelu życia. Komu tam chce się skupić na odkryciach i wynalazkach. A że przy okazji manieruje się młodego zwłaszcza widza przez wpajanie mu, że nie pracując, nie wkładając wysiłku w naukę, może mieć kupę pieniędzy, dwa domy i pięć samochodów, to już nie ważne. Za istniejący stan rzeczy obwiniam politykę informacyjną państwa. Czasem myślę, że robione jest to celowo.
Reklama
Jacholek - degrengolada 1 na 1 Degrengolada środków masowego przekazu gdzie dominuje reklama, tandetna rozrywka, sprzyjanie niewybrednym gustom. Mówi się dużo o unowocześnianiu państwa i jego rozwoju, ale w praktyce sprowadza się to rozbudzania prymitywnego konsumpcjonizmu bez zrozumienia czym jest nowoczesność oraz innowacyjność w szerszej skali czasowej. Smutna to konstatacja iż dekadencja tej wspaniałej zachodniej cywilizacji staje się częścią polskiej realności.
DyktaFon - Raczej niemożliwe... 2 na 2 Trochę smutne to konstatacje (o braku zainteresowania nauką i jej mizernym statusie materialnym)... ale prawdziwe. Także na tym forum nauka to raczej jeden z mniejszych i mniej ważnych działów. O wiele popularniejsze są komentarze do wypowiedzi księży i dyskusje na temat "religii w szkole" (gdzie pozostałe przedmioty?). Nie specjalnie widzę więc szanse na podniesienie prestiżu nauki w mediach w ogóle, a w życiu codziennym to raczej nie ma szans.
Wróć do wiadomości.. Aby dodać komentarz, należy się zalogować Zaloguj przez OpenID.. Jeżeli nie jesteś zarejestrowany/a - załóż konto.. Reklama