Dziedziny :
· [1]
· [1]
· [1]
· [2]
· [7]
· [6]
· [1]
· [1]
· [4]
· [6]
· [6]
· [2]
· [3]
· [1]
· [1]
· [2]
· [14]
· [3]
· [3]
· [1]
· [3]
· [10]
E-marketing - handel w Internecie Dziedzina: Nowe technologie Autor: Herchell Gordon Lewis, Robert D. Lewis Tłumacz: Mariusz Ślusarczyk Miejsce i rok wydania: Kraków 2002 Wydawca: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu Liczba stron: 227 Wymiary: 16,5x24 cm ISBN: 83-7230-050-X Okładka: Miękka Ilustracje: Tak Cena: 28,00 zł (bez rabatów)
[ Pozycja niedostępna ] Opis Jeżeli chcecie zastosować wasze umiejętności handlowe w Sieci, weźcie tę książkę i poczytajcie. Znajdziecie tutaj zarówno zasady, jak i ilustrujące je przykłady.
SPIS TREŚCI:
1. A cóż to takiego jest, ten Internet?
2. Wasze cele komunikacji przez Internet
3. Czym się różni Internet od innych mediów marketingu bezpośredniego
4. Sprawcie, żeby łatwo było was odnaleźć
5. Przyciąganie uwagi internauty
6. Co (prawie) zawsze działa
7. Długość tekstu reklamowego i związane z tym czynniki
8. Dostosowania waszych ofert do Sieci
9. Prezentacja - projekt i wizerunek w sieci Web
10. Handel w Internecie
11. Przyszłość Internetu
ZałącznikiPodziel się swoją opinią o tej książce..