Dziedziny :
· [1]
· [1]
· [1]
· [2]
· [7]
· [6]
· [1]
· [1]
· [4]
· [6]
· [6]
· [2]
· [3]
· [1]
· [1]
· [2]
· [15]
· [3]
· [3]
· [1]
· [3]
· [10]
Public Relations Dziedzina: Poradniki Autor: Moi Ali Tłumacz: Hanna Turczyn-Zalewska Seria: Poradnik Menedżera Miejsce i rok wydania: Warszawa 2002 Wydawca: Wiedza i Życie Liczba stron: 72 Wymiary: 13x18 cm ISBN: 83-7184-076-4 Okładka: Twarda Ilustracje: Tak Cena: 19,00 zł (bez rabatów)
[ Pozycja niedostępna ] Opis Wszystko, co trzeba wiedzieć o public relations jako jednym z aspektów zarządzania nowoczesną firmą.
Omówienie technik promowania firmy i utrzymania dobrego wizerunku.
Praktyczne wskazówki, jak zorganizować kampanię reklamową, prezentację, imprezę i wystawę
Rady, jak wykorzystywać kontakty z mediami, przygotowywać informacje prasowe i jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych.
Spis treści
CO TO JEST PUBLIC RELATIONS
Definicja public relations
Wspieranie marketingu
Skuteczne komunikowanie się
Przyjęcie strategii
ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI W ZAKRESIE PR
Komunikowanie się z pracownikami firmy
Tworzenie wizerunku firmy
Troska o klienta
Planowanie kampanii
Organizowanie imprez
Imprezy z wystawami
Doskonalenie umiejętności prezentacji
Zakładanie strony internetowej
Opanowywanie kryzysów
WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI
Umiejętne wykorzystanie kontaktów z mediami
Przyciąganie uwagi mediów
Udzielanie wywiadów
Wykorzystanie zdjęć
Śledzenie informacji o firmie w mediach
PROMOWANIE FIRMY
Dbanie o jakość i profesjonalizm
Tekst promocyjny
Opracowanie graficzne
Zamawianie zdjęć
Drukowanie materiałów promocyjnych
Ocena własnych umiejętności w zakresie PRPodziel się swoją opinią o tej książce..