Manifest www.cluetrain.com Dziedzina: Nowe technologie Antykwariat (stan: 0 sztuk)
Autor: R. Levine, Ch. Locke, D. Searls i D. Weinberger Tłumacz: Katarzyna Thomas i Małgorzata Cichy Miejsce i rok wydania: Warszawa 2000 Wydawca: WIG – Press Liczba stron: 191 Wymiary: 19x24 cm ISBN: 83-87014-58-3 Okładka: Twarda+obwoluta Ilustracje: Nie Cena: 34,00 zł (bez rabatów)
Inspirujące.
Zrozumiesz, że język Twojej korporacji, kultura firmy, badanie zadowolenia pracowników to tylko elementy sprawowania władzy.
Ale Korporacja nie ma władzy nad internetem. Nie może tam zablokować ani pozytywnych, anu negatywnych opinii o sobie. Może to czynić - i nadal czyni tylko w intranecie.
Przesłaniem książki jest przekonanie, że przyszłością biznesu jest szczera rozmowa *ludzi* firmy z jej klientami.